środa, 14 grudnia 2011

Wyniki Candy

Witajcie:)
Nadszedł czas na ogłoszenie wyników mojego Candy. W zabawie wzięło udział 33 osoby, po odliczeniu jednego podwójnego wpisu. Aby niepotrzebnie nie przedłużać przejdźmy do losowania, które przeprowadziłam tradycyjną metodą "kartkową".
Oto wszystkie losy, bęben maszyny losującej jest pusty :D


Zwolnienie blokady...


Głównym zwycięzcą Zajączkowego Candy jest...


Prządka!


A teraz losowanie nagrody pocieszenia dla obserwatora.
Nagroda-niespodzianka trafi do....


Chabrowej Panienki!

Serdecznie gratuluję obu zwyciężczyniom a Wam wszystkim dziękuję za udział w zabawie!
Zwyciężczynie proszę oczywiście o maila z Waszymi adresami - im szybciej je wyślecie, tym prędzej dostaniecie "cukierki" :-) mój e-mail: zajaczkowy@gmail.com
Mam nadzieję, że dotrą do Was jeszcze przed świętami :)

Pozdrawiam Was wszystkich (wszystkie :)) !

9 komentarzy:

  1. Gratuluję wylosowanym, dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę :)
    Dodaję do polecanych blogów.
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. SUUUUUUUUUUUUPER Ale się ciesze. Dziękuje serdecznie :) Spieszę wysłać adresik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hurrrrrrrrrrra!!!
    Nie jestem, widać, taka zupełnie wzgardzona przez Fortunę!!!
    Jak fajnie być winnerem:))) Juuhuuuuu!
    Dziękuję, Zajączku - jaka to wspaniała wiadomość w samo południe:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. "bęben maszyny losującej jest pusty..." ale się uśmiałam, bardzo dobre porównanie:-))
    dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla wylosowanych! Żałuję okrutnie, że nie mnie ten totolotek trafił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak zaglądałam i zaglądałam i niestety szczęście nie dopisało. Gratuluję wylosowanym i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zabawę :)
    Gratulację dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :) i ubolewam, że nie mnie spotkał ten zaszczyt

    OdpowiedzUsuń